lördag 23 juli 2011

En jobbdag utöver det vanliga...

Kära vänner och trogna grannar!

Haha, jag orkar egentligen skriva... Kom ganska nyligen hem från gymmet, så är ganska slut i både armar, rygg och ben =P.

Men jag gör en kort resumé.
Helt död när larmen gick i morse... Men det är ju inget ovanligt? Frukost, göra sig iordning och gå till jobbet. Nämnas bör också att det ösregnade i morse, och allra helst av allt så hade jag ju gärna legat kvar i sängen, lyssnat på regnet och somnat om.... Men sömnen får vänta tills söndag/måndag!
Idag var nog en av mina värsta dagar på jobbet... Har haft tre riktigt tråkiga/jobbiga service-ärenden. Och jag ljuger inte när det hade känts bättre att hålla i ett elstängsel. Eller... Rättare sagt, så hade det varit lika bra att kunden gått över till en annan operatör bara, men det talar vi inte högt om. Jag lyssnar på kunden, hör problemet och försöker således även att lösa problemet! Jag lyckades att lösa dem och kunderna blev så gott som nöja i alla fall. Jag fick med mig min telefon hem också, YEY! =D. Det tog lite längre tid att fixa iordning allt (appar, kontakter, kalender, bilder, musik och allt annat) Men, nu är den nästan som innan i alla fall =)

My precoius! ;)
 Som sagt så tog ju återställningen lite tid, men efteråt så bestämde jag mig för att baka! HA! At last säger jag bara! Och så himla enkelt att göra en rulltårta!

En styck rulltårta
 Det enda som jag kunde gjort bättre;
*Mer sylt
*Rulla den snabbare
Men god var den!

Var lite kulinarisk i köket och lagade ihop nånting-nånting med lite makaroner. Det var helt okej, men knappast någon smaksensation.
Efter mat och chill vid tv:n, så begav jag mig till gymmet, FINALY! Lat som man är, så blir det ju bara ca en gång i veckan. Och med tanke på att man ska vara lite "modell" om ca två veckor, så är det ju bara till att träna på, även om det knappast kommer ske något mirakel och jag får en superkropp (just making a wish down here god...)

Och ja, jag har iPhone-hörlurar till min HTC... Men hittade inga andra hemma innan jag drog.
Och nu sitter jag här, trött och med en träningsvärk in progress. Ska bli gött att vaknar och känna hur musklerna värker imorgon bitti  ;) Haha.

Imorgon så blir det jobb igen mellan 10-15, jag tar med mig en bit rulltårta, bara för att jag är så snäll ;). Sen blir det till att bege sig hem, och därefter göra sig iordning för att bege sig till Götet och en kväll fylld med dans! (Hoppas att det inte blir ändrade planer bara, cause i´ve got it all figured out... and got a plan and something to say to x...)

Så, med det sagt, önskar jag er en riktigt god natts sömn. Jag kommer somna riktigt gött, eftersom regnet öser ner här utanför fönstrena!

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: