måndag 12 januari 2009

Dagen lider snart mot sitt slut...

Jaha, då var det kväll igen och dagen börjar väl snart lida mot sitt slut, om man ska vara lite vettig...
Dagen har varit bra, jag har fått lite skolarbete gjort, faktiskt :P. Den grafiska profilen börjar ta bra form, och jag börjar bli nöjd :D.
Dagen har artat sig bra och jag är nöjd :), har till och med varit så nyttig att jag var ute och gick med vår hund i en timme idag... tänkt vad man kan hinna med om man bara skärper till sig, och vad skönt när det sen är gjort.

JAg börjar nu känna mig lite trött, men det kan nog faktiskt bero på att jag varit uppe till klockan två, tre, nu några dagar i rad :S. Det börjar bli en dålig vana, jag får sluta med det...
Kom på att jag hittar nåt nytt under skol-perioden som håller mig vaken om nätterna xD, förut var det msn, nu är det facebook >< haha, det är illa...

Nu börjar huvudvärken komma tillbaka :-/, så det är väl dags att sova, kanske ska läsa innan jag lägger mig :), så blir jag lite extra trött ^^....

signar ut, slut!

Inga kommentarer: