torsdag 15 januari 2009

Trött och lätt förvirrad...

Nu har jag inte skrivit något inlägg på ett tag, men det har sin förklaring... 
Jag känner mig lätt förvirrad över vad som händer runtomkring mig just nu. 
Skolarbeten, mormor på lasarettet, SMU-möte, uppgifter, jobb.... allting bara snurrar runt.
Jag fick lust att dra en weekend till några släktingar i värmland, men får väl kolla med dem först och kanske dra dit nästa helg... Jag behöver ett litet brejk, fast vi redan har haft två lov :-S .
Att jag är trött, har jag bara mig själv att skylla för, jag får stänga ner nätverket hemma för jag sitter uppe alldeles för länge med datorn om kvällarna...

Jag försöker blicka fram lite mot helgen, då är det ett årsmöte för SMU som jag ska gå på, och sen på söndag så är det högmässa i en kyrka där jag ska sjunga med kören. 
Men just nu är det skolan som har fastnat på näthinnan, engelska, mediakommunikation, multimedia, fotografisk bild, projekt och företagande, det är mycket på en och samma gång...
visserligen innefattas fyra ämnen i ett och samma projekt, men det innebär inte att det är mindre jobbigt för det.

Nu är jag bara trött och vill hem.... jag börjar få ont i huvudet, en dålig vana som börjat dyka upp nu denna vecka :-/....

signar ut, slut!

Inga kommentarer: