lördag 15 januari 2011

Good day at work...

Kära vänner och trogna grannar!

Jaha, då har ännu en fredag gått nästan obemärkt förbi. Eller, nej förresten, knappast obemärkt. Jag gick faktiskt upp ganska bra i tid idag, tro det eller ej =P. Jag fixade frukost, slog mig ner vid tv;n och slog på Jamie Oliver och beställde kurslitteratur. Några minuter senare så ringde min chef och undrade om jag kunde börja lite tidigare, javisst sa jag! Så det var bara till att äta upp, göra sig i ordning och bege sig till jobbet =).
Så, as said så blev det jobb. Jag har skyltat om lite, plockat fram lite prylar som vi ska ha på REA. Och vet nu vad? Jag tycker faktiskt att det är roligare att hålla på att plocka med sånt än att sälja faktiskt =P. Så nu har vi en hel del telefoner till riktigt grymma priser! =D Vad sägs som en Nokia N97 Mini Cherry Black för 2500:- ?! KOM OCH KÖÖÖÖÖP!

Jag hittade mig även högtalare som jag ska köpa, Altec Lansing 2.1 högtalare som jag ska ha till tv:n och datorn =) Awesome! Och i slutet på månaden, om ingen annan har köpt den, så ska jag köpa en av våra reamobiler =P. Haha! Jag och mina mobiler....

Men hur som haver, jag har ju inte jobbat hela tiden?! Så när jobbat klart blev det till att bege sig hemåt och göra sig iordning för kalas hos grannen! =D Ett samtal med Steph blev det på hemvägen också, en update sen hennes resa till Italien, trevligt!
Väl sen så blev det till att äta tacos och tårta hos grannarna som sagt, mycket gott, mysigt och trevligt!
Tummen upp på det!
Men nu är det kanske dags att säga god natt, för jag ska upp och jobba imorgon igen och fortsätta skylta och rea vidare lite grand.
Eller kanske en film, eller några sidor i en bra bok innan man somnar, det är ju ändå inget bra på tv?! Hmm...

Signar ut, slut!

4 kommentarer:

Miranda sa...

haha ska du skaffa en ny mobil igen? xD Vad gör du egentligen med alla dina gamla? Du borde ha värsta lagret... :P

Viktor sa...

Haha, ja?! Den jag har, har jag haft i över ett år! Jag måste ladda den 1-2 gånger om dagen ju! =(
Haha, jadu. Jag har ju några på lager, men har skänkt bort några... Det gör ont i hjärtat att ge bort så kära ägodelar, men kan ju inte ha typ 12 mobiler liggandes jämnt ;) Haha

Miranda sa...

haha! nästa gång du känner för att skänka bort en mobil (kanske inte den som måste laddas 1-2 gånger om dagen..) så .. sänd mig en liten tanke..? :)

Viktor sa...

Haha, absolut! ;)