söndag 13 maj 2012

Like a woop woop...

Kära vänner och trogna grannar!

Woop woop!
Då var det dags att uppdatera lite om livet! Haha, flummigt det lät...
Jag ska väl inte direkt påstå att dagarna flyger iväg, inte alla dagar på veckan i alla fall. Vissa dagar har givetvis varit lite bättre än andra. Men nu har jag åtminstone återfått min röst igen, och halsen är nästan normal, vilket bådar himla gott inför kommande vecka!

Men den här veckan har väl varit lite mer både upp och ner hela tiden.... Ångest, glädje, ovisshet, besked och obeslutsamhet. Men mantrat har ändå varit; "Det kommer att ordna sig!" Och ja, det verkar faktiskt göra det.

Igår var det fredag, vilket innebar vilodag, för att spara på rösten. Under kvällen blev det en liten sväng hem till Anneli och Mika, för att se deras nya lägenhet ^^. Under kvällen blev det dags att byta byxor... Sagt och gjort, hahah!
Resultatet i sig ser nu ju till höger ;)  ---->

Och peeps and party poopers: det går att dansa spiknykter vill jag lova!


Prada it is!
Har uppdaterat på facebook och twitter, om Prada... Men mer exakt vad det gäller, säger jag inte än ;) Har inte köpt det ännu heller... Men lovar att återkomma senare!

Nu ska jag kolla vidare på "101 dalmatians" och sova, ny dag och nya tag imorgon! Då skall här städas lägenhet, tvättas skjortor och uträtta några små ärenden.

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: