tisdag 8 maj 2012

Somebody needs a high five, in the face, with a chair...

Kära vänner och trogna grannar!

Watch out; bitterfitta going bärgsärk!

Nejdå, det är ingen fara med mig, inte nu längre i alla fall. Tack för familjen, en styck Malin och Stephy! Vad skulle jag göra utan er? Troligen sluta avdankad på köksgolvet, i brist på mat eller nåt... You see peeps; när jag blir bitter/arg/tjurig, så finns det en risk att jag inte äter alls. Men, åt upp resten av kladdkakan jag hade när jag kom hem, så det ordnade sig med det! Magen glad, blodsockernivån i schack, och jag; inte så avdankad på något golv what so ever!

Haft en halv-shitty day överlag. Dagen började rätt bra faktiskt, kom i tid till pendeln (med marginal bör tilläggas för en gångs skull!), rösten var i någorlunda bra skick, kom till jobbet i god tid, sen har det bitvis varit lite sisådär... Och mot slutet var jag tvungen att göra lite ärenden på kontoret, för att spara lite på rösten. Kommer bli såååå kul för halsen att jobba imorrn också. Har en del ärenden att sköta både före och efter jobbet också. Ringa lite hit, beställa saker dit, hämta saker här, och lämna lite saker där. Ska dessutom sova i Götet över natten till torsdag, för på morgonen är det dags för "Samsung Roadshow". Frukostmöte och information, troligen om SIII och lite så. Ska bli intressant!

I feel like I wanna smack somebody
Turn around and bitch slap somebody


Hade jag inte haft musik på tåget hem, hade jag banne mig gått i taket!
 Rasmus Seebach – Sirenerne
 Hot Chelle Rae – I Like It Like That Featuring New Boyz
 Lena Philipsson – Du följer väl med?
 Loreen – Euphoria - Single Version

Några av låtarna som lite på repeat just nu...
MEN! Dags att göra i ordning för morgondagen! Packa väskan, göra matlådor redo, fixa med kläder, se till att mobilen är laddad och att allt jag ska ha i min kalender är där... Ibland är det mycket att hålla reda på, helt enkelt!

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: