söndag 9 december 2012

Redan December....

Kära vänner och trogna grannar!

Nu är det mindre än en vecka, sen blir det till att dra till underbara VÄSTKUSTEN!!! Kan man peppa ännu mer? Troligen, men nu ska vi inte överdriva! ;)

Blir bara en liten kort update, för strax drar jag till gymmet! Har bara varit jobb på schemat den här veckan. Vurpade och sträckte ryggen förra söndagen, så har inte kunnat dra till gymmet, samt att det har varit mycket, mycket att göra, som ni kanske märkt på mina tidigare inlägg.

Har jobbat hela helgen nu, men har inte varit speciellt mycket folk vill jag påstå. Och har under den här veckan som först insett att det är december... Hej trögo! Det är DÄRFÖR det snöar och folk köper julkappar?! Haha, ja ja...

Men har ätit lite gröt och plockat iordning med tvätten, och telefonen och mitt headset är väl i princip färdigladdade, så bäst att jag drar! Har ätit alldeles för onyttigt den här helgen, och drack alldeles för mycket kaffe på jobbet...

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: