söndag 10 november 2013

Trött på folk....

Kära vänner och trogna grannar!


Jag hade en plan på att försöka uppdatera här rätt så frekvent, men det fallerade rätt så fort...

Just nu har jag inte jättemycket att skriva om. Är lite trött på folk för tillfället. Folk med dubbelmoral, folk som inte speak their mind, folk som ljuger och folk som bara gör oerhört dumma saker.
Så, därför har jag återigen valt att endast fokusera på jobbet!

Jag vill ut och resa, åka utomlands och sola, åka till Götet och hänga, åka till London och julhandla... Meeeeen det där ständiga om tid och pengar. Tid är pengar och pengar är tid har någon sagt. Sant.
Men jag måste försöka ta mig till Göteborg snart, jag får abstinens! Men det får bli i början på December tror jag. Träffa lite kompisar, gamla grannar i Alingsås och julhandla. Mys på galet hög nivå!



Just nu håller jag på att leta efter ny telefon. Anledning? Den jag har håller på att banga ur... Den startar om sig, bryter samtal, tappar täckning. För övrigt fungerar den la bra. Men en mobils ursprungliga syfte är ju ändå att ringa? Och det går inte så jättebra för tillfället... Sååå, med andra ord är det lika bra att byta ut min trotjänare!

Mobilen till vänster är en Samsung Galaxy Note 3. Den by far bästa mobilen på marknaden just nu! Och köper man den nu, får man dessutom med Samsung Gear, deras smartwatch på köpet!

Såååå, därför ska jag köpa en sådan!


Jag satt häromdagen och kollade igenom lite foton... Sjutton vad jag blev sugen på att dra utomlands igen!!! Lite sol och bad och en kall öl på en varm sandstrand och få en härlig solbränna!
Men, nu är inte tid att drömma sig bort.

Dags att ta sig lite kvällste och kolla lite tv innan det är dags att dra sig mot sängen!

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: