måndag 18 januari 2021

Vilsen i pandemin...

Kära vänner och trogna grannar!


Det är tur jag inte är någon influencer, för min uppdateringsfrekvens här är betydligt värre än mina andra sociala medier, som också dalar...

Nytt år, nytt jobb, oförändrat (obefintligt) kärleksliv och betydligt mindre sociala kontakter. Covid/pandemin 2020 förändrade mycket för många och jag kan inte avgöra hur jag mår efter snart ett år av allt detta... Delvis mer "numb" till saker och ting som händer men också mer trött, osocial och vilsen.

Vilsen som i; vad gör jag med mitt liv, vilsen till saker utanför jobbet, sociala sammanhang men även vad man gör hemma? 

Svammel... 

Hade jättemycket tankar när jag satt på pendeln hem - nu när jag inte har bil längre (igen...).
Men orken försvann, tankarna rann ut och här sitter jag nu.


Som med mycket annat detta och föregående år - det får vara.


Höres!

Signar ut, slut!


Inga kommentarer: