fredag 3 juli 2020

Om att ligga sömnlös....

Kära vänner och trogna grannar!

Inläggen kommer här alltmer sällan och det har nog både med trenden, intresset och orken att göra.
Nu sitter jag hemma hos mor och far. Sömnlös. Klockan är nu 02:50 och jag har försökt att somna sen innan 00-slaget...

Så jag gick upp och tog mig en panodil, ett glas vatten och försökte i en halvtimme till och insåg att detta inte kommer gå (troligen på någon timme till i alla fall....) så kan lika gärna göra något?

Blåljusfilter såklart på datorn för att minimera de största riskerna för huvud och ögon vid denna tid på dygnet.

Annars då?
Jodå, arbetssökande pga. COVID-19, som så många andra. Men denna gången är det annorlunda att vara utan arbete, för nu har det gått alldeles för lång tid! Och så stormtrivdes jag verkligen på Volvo Lastvagnar, där jag arbetade som Management Assistant. Bra och roliga uppgifter och med en fantastisk chef som jag hade förtroende för och som jag fick det tillbaka av och rätt så fria tyglar att jobba med mitt...

Det var väl mest det.
Får väl se om det finns några vettiga jobb att söka nu då?

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: