måndag 29 mars 2010

måndag

Kära vänner och trogna grannar!
Idag är det måndag, ganska lik alla andra tycker jag med vissa undantag. Medielektionen var rätt seg som vanligt, och det hade man väl inte förväntat sig annat?
Jag jobbade på med loggan till Team Sportia och började även med presentationen för arbetet.

Vid lunch så bestämde Amanda S och jag oss för att äta ute, var inte direkt sugna på skolmaten. Såh vi begav oss in till stan, där vi även mötte hennes kusin Bettan. Vi gick till 4 kök och tog oss en matbit :).

Därefter blev det lektion i vanlig ordning. Nu började jag få energi (började med presentationen). När lektionen var slut så begav jag mig in mot staden igen för att egentligen bara uträtta ett ärende åt Anna R :). Men, att jag går på stan utan att hitta något åt mig själv är ju en ren lögn! Började på H&M för att köpa en gul tröja tills lördag, men hittade ju 4 tröjor till och ett par jeans (bilden). Dock blev det bara 4 tröjor :P, får väl köpa jeansen en annan dag, hittade även ett par jeans-shorts på JC för 99 spänn. De får jag ta och köpa, så får brorsan ha sina ifred :P.

Därefter blev det ärendet i en klädbutik :). Kollade även upp vad det skulle kosta att lägga upp min kavaj (inte student-kavaj, har inte köpt det än). Hejade på gänget på MQ också.
Sen blev det en seg bussfärd hem i solen. Väl hemma har jag ätit god mat och läst lite på psykologin som vi har prov på, på onsdag :(.

Så dags att lägga sig, är en ny intensiv dag imorgon.
Detta skrevs i mobilen =P

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: