tisdag 30 mars 2010

Humtedumte

Kära vänner och trogna grannar!

Denna dag har varit berikande... Eller nåt?! Har inte koll på vad ordet innebär i skrivandet stund. Orkar heller inte söka upp det eftersom jag intagit sovläge med mobilen som bloggverktyg ikväll.

Dagen började ganska bra, duschen, fixade frukost att ta med, ordnade håret och satte in Linserna och hann ändå med rätt buss! :) Jag börjar komma i fas igen :P. Tröjorna på bilderna är från gårdagens inköp :). Börjar köpa klädes med lite mer färg, som modet tydligen förespråkar denna vår :P. Haha xD.

Samhällslektionen var mest genomgång, kanske inte direkt det mest givande, men det fungerade väl. Påbörjat området kring politik, som jag ändå till viss del finner intressant :P.
Idag blev det lunch i skolan, och inte på stan som igår 8-).
Sedan blev det ljudmedia, även där sken produktiviteten med sig frånvaro... Satt mest och lyssnade på musik och läste nyheter/skvaller eftersom skolan blockat facebook O.o. Kanske lika bra det?

Efter skolan blev det till att bege sig mot baronen med Anita för att köpa de jeans-shorts som jag lade undan igår :P. Vi snackade om allt mellan himmel och pankaka typ ^^. Haha, en del skol- och student snack blev det. Trevligt!
Därefter blev det bussen hem, där jag somnade istället för att läsa inför provet imorrn...

Just nu känner jag varken ångest eller oro... Eller jo förresten, jag känner mig orolig att jag inte klarar provet :(. Men det ordnar sig nog! Sen ska jag "bara" försöka fokusera på religionen också, så det blir klart :).

Så nu säger jag god natt från mobilen och hoppas på en bra morgondag!

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: