onsdag 31 mars 2010

Me like....

Kära vänner och trogna grannar!

Idag är det onsdag och jag mår bra =).
Liksom igår, så hann jag med allt som jag skulle (förutom att ta på mig linserna =P).
Dagen började med att plugga på bussen inför psykologiprovet som skulle komma... När det väl var gjort, så kändes det bra, trots min panik över att jag inte trodde jag skulle klara det. Men som sagt, så blev det bra.
Efter det så begav jag mig till Amanda i klassen för att vara lite social =). Flera klasskompisar åt ute, men jag har bestämt mig för att försöka hålla in på mina pengar, så jag åt i skolan istället.

Därefter blev det Svenska C, och lyssna på tal, som var både bra, intressanta och underhållande =P. Jag fick även reda på mitt betyg för talet jag höll förra veckan, MVG! Woho! Ja, att jag kan prata vet vi ju att jag inte direkt har några problem med xD Hehe.

Telefonen på bilden är min senaste ögonsten (Nej, har inte köpt den, då den bara finns i USA). Palm Pixi heter den...

Jag var även duktig genom att inte köpa de snygga jeansen jag hittade på H&M i förrgår... Tack Johanna för att du övertalade mig =P.
Jag åkte hem och plockade i ordning för att åka till gymmet. Det blev till att ro 2km, sen ett yoga-pass på 1 timme =). Shiet alltså! Det märks att man inte har varit på gymmet på 3 veckor =P Haha.

Imorgon så är man helt ledig, eftersom vår lärare ska på bröllop (och vi bara har en lektion på torsdagar). Så det blir heller ingen körskola, blombinderi eller vinkväll i Kalmar. Istället blir det en skön dag hemma och en trevlig fika i Oskarshamn! Med fina Alexandra A och lika fina Sandra J =D. Åhå, hoppas bara att det blir massor med sol också!!!!

Så nu ska jag ta och läsa lite bok och vila halsen (som just nu känns torr, och irriterad =S)

signar ut, slut!

Inga kommentarer: