söndag 13 januari 2019

Kickoff för 2019

Kära vänner och trogna grannar!

 Ja, som bilden visar så är läget inte helt på topp... Och det är det inte heller alltid. Tror ändå det är viktigt att kunna påvisa att allt inte alltid är high life och röda rosor i livet.

Sen kan jag själv ibland bli irriterad på när det läggs upp negativa saker i sociala medier, så jag kör ju verkligen med dubbelmoral här...
Men det är ju ett konstigt och komplext samhälle vi lever i för tillfället, så ja varför inte lite dubbelmoral på det hela? Jag försöker leva lite mer som jag lär dock. Svårt, men försöka är ett steg på vägen i vart fall!

Helgen har passerat och jag får väl ändå se den som god.
Fredag kväll började med en AW med ett gött gäng tjejer som jag träffade på en kryssning i höstas. Det bjöds in till en "Kick-The-F''k-Off" för 2019! Helt rätt och vad som behövdes där och då. Vidare blev det en liten svängom på en bar, stänga stället och hem och sova bort nästan hela lördagen!

Lördag eftermiddag blev hur bra som helst! Jag drog mig bortåt Borås för lite häng med min podd-kompis Emmelie. I vanlig ordning var det mycket och god mat inblandat! Mycket bra samtal om allt mellan himmel och jord hann vi med dessutom.


Under kvällen spelade vi in vårt kommande avsnitt - vilket jag ser fram emot att kunna publicera i slutet på Januari! Detta är ett projekt som ger mig energi och skapar en kreativitet som jag saknat mycket stora delar av 2018.

Hittills har avsnitten hetat:
  • Introduktionen
  • Ingefärsshotsen
  • Träningen
Jag ser fram emot många fler avsnitt och upptåg för detta året!
Nästa roadtrip har vi redan planerat och okat in - så ny kan Mars gärna komma!



En otroligt häftig nyhet som jag har för vår blogg, är att vi numera finns på Spotify!
HUR HÄFTIGT?
Nästa steg blir att läsa igenom avtalet hos Apple och iTunes... Vilket var något på ca 26 sidor eller så... Jag är ju inget Apple-fan sedan tidigare, men de har ju en otroligt stor plattform som är viktig, om man ska lyckas nå ut till fler.

Nu kommer en tuff vecka framöver, så bara till att ladda upp, bita ihop och köra på.

Signar ut, slut!

Inga kommentarer: