söndag 14 mars 2010

...

Kära vänner och trogna grannar!

Då var denna helg över. En rätt så jobbig helg måste jag säga, eftersom den inte varit speciellt givande på något vis egentligen. Eller, jag fick ju träffa kören idag igen så det var väl höjdpunkten =P. Fast jag var väldigt seg på övningen....

Lite ego-boost måste in här också, så slänger in en dålig bild på mig själv... Haha sämst!

Sitter nu i sängen och tittar på Entourage, fast jag borde somnat för någon timme sedan, då jag var helt slut när jag kom hem. Inte visste jag att Malin Åkerman var med i serien?!

Förresten.... nämnde jag att det såg ut som att jag har en "dagen efter-frilla"? =P Haha, jag vet iaf en som hade roligt åt det ;)


Men imorgon blir det back to reality, tyvärr och det innebär att jag måste börja gå efter kalendern igen =(, börja checka av "att göra-listan". *Suck*

Det som var så härligt i sälen! Ge mig en vecka till.... snälla?!

Saknar jobbet, umgås med vänner, sång och glädje.... inte skola, måsten och tråkigheter.
Älg, och tax... fika snart?!

Men dags att krypa till kojs, för att senare vakna upp till en ny dag!

signar ut, slut!

Inga kommentarer: