måndag 15 mars 2010

Woop de do...

Kära vänner och trogna grannar!

Då var det måndag igen och detta var banne mig den seeegaste dagen i skolans historia. Jag var seg som knäck i huvudet och med linserna i så, ja ögonen var slut de också... Vi fick en ganska så tråkig uppgift dessutom, göra om en logga för Team Sportia.
Det blev körskolan en sväng lite innan skolan slutade också... Jag blir bara så trött säger jag! De är bara ute efter pengar, pengar och lite mer pengar! Men snart har jag förhoppningsvis mitt körkort!



Haha, idag har det varit lite av en Disney-dag, både på Spotify och You Tube. Härligt det.
"-Och hundra soldater med svärd..."
HAHA, klockrent!



Nu inväntar jag Torsdag... då blir det bara en kort dag, sen in till lilla staden O-hamn för en fika med vackra, roliga Alexandra aka. "Älgen" =P. Men ska en sväng förbi fantastiska Anna aka. "Taxen" också ^^.

Det blir kanske en bra vecka trots allt? Mer körskola imorrn... Och tal i Svenska C på onsdag.... äh, vad inbillar jag mig egentligen?!

Nu snurrar det i huvudet på mig, så dags att slumra in!

signar ut, slut!

Inga kommentarer: